Fotobudka

Jeśli poszukujesz ciekawej atrakcji, która urozmaici Twoje wydarzenie lub imprezę, nie musisz już dłużej szukać. Nasza fotobudka to idealne rozwiązanie!

Fotobudka na event czy studniówkę zapewni uczestnikom wiele radości, śmiechu i szampańskiej zabawy! Dzięki niej Ty i Twoi goście wykonacie serię nietuzinkowych zdjęć. Fotobudka uwieczni wesołe chwile, rozkręci firmowe przyjęcie, a przede wszystkim sprawi, że po każdej imprezie zostanie wspaniała pamiątka!

 

Fotobudka to doskonały pomysł na każdą imprezę:
– wesela
– przyjęcia urodzinowe
– studniówki
– bale karnawałowe
– imprezy firmowe
– wieczory panieński i kawalerskie
– pikniki
– targi

Nasze fotobudki:
– posiadamy 4 fotobudki, tyle imprez jesteśmy w stanie realizować w jednym momencie;
– 3 z naszych fotobudek poprzez modułową budowę są dostosowane do imprez dziecięcych tzn. możemy zmniejszyć ich wysokość, dzięki czemu obiektyw aparatu znajduje się na wysokości odpowiedniej już dla przeciętnego 5 latka. Przy niższych/młodszych dzieciach możemy zastosować podstawki, system sprawdzony na wielu przedszkolnych piknikach;
– w przypadku imprez plenerowych dysponujemy dwoma namiotami 3x3m koloru białego;
– w naszym oprogramowaniu pozwalamy użytkownikowi na każdorazowy wybór długości czasu miedzy kolejnymi ujęciami 1 sekunda, 5 s, 10 s, 15 s, 20 s, 25 s i 30 s, dzięki temu każdy uczestnik zabawy ma tyle czasu na przebieranie się do zdjęć ile zechce. Nie ma problemów w stylu: „było za mało czasu”, albo „jak długo trzeba czekać na zdjęcie”;
– z każdym klientem ustalamy indywidualnie personalizację wydruków (branding zdjęć) i ekranu fotobudki. Mamy do zaoferowania zarówno gotowe szablony, jak i możemy przygotować indywidualną grafikę nawiązującą np. do tematu użytego w zaproszeniach ślubnych.
– klient może wybrać jedno z naszych teł zdjęciowych , możemy też wydrukować specjalne tło wg jego projektu/wytycznych za dodatkową opłatą
– każdą imprezę obsługuje nasz pracownik, zwany „animatorem” do jego zadań należy przygotowanie, skalibrowanie i posprzątanie fotobudki, pomoc uczestnikom w obsłudze budki, podawanie wydruków, pilnowanie aby rekwizyty były we względnym porządku i podawanie ich uczestnikom zabawy;
– do pracy fotobudka potrzebuje dostępu do prądu, wystarczy standardowe gniazdko 230V;
– minimalny czas trwania wydarzenia to 2 godziny – jest to czas pracy fotobudki, czyli robienia zdjęć. Za czas potrzebny na dojazd, montaż i demontaż nie są pobierane dodatkowe opłaty są one wkalkulowane w cenę 2 godzin robienia zdjęć.
– możemy wykonać księgę gości/album

Oferta:
– nielimitowana ilość zdjęć
– personalizacja wydruków i menu fotobudki
– zabawne rekwizyty
– dostęp do galerii chronionej hasłem na stronie internetowej
– profesjonalna obsługa
– wiele teł do wyboru


Cennik z dojazdem:

Pakiet podstawowy – 750 zł:
– czas trwania wydarzenia min. 2 godziny
– nieograniczona ilość zdjęć podczas wydarzenia
– opieka Animatora podczas wydarzenia
– tła zdjęciowe do wyboru
– zabawne rekwizyty
– branding zdjęć
– personalizacja ekranu fotobudki
– zdjęcia w wersji elektronicznej do pobrania ze strony internetowej
– dojazd 50 km od Piaseczna, większe odległości dojazd ustalany indywidualnie

Opcje dodatkowe:
– dodatkowa godzina 250 zł
– namiot, jeśli impreza jest w plenerze 300 zł
– księga gości/album – w zależności od konfiguracji, 150-300 zł
– dedykowane tło zdjęciowe z projektem i wydrukiem – od 600 zł

 

Cennik u nas (Piaseczno ul. Jaspisowa 4):

Pakiet podstawowy – 300 zł:
– czas trwania wydarzenia min. 30 minut
– nieograniczona ilość zdjęć podczas wydarzenia
– opieka Animatora podczas wydarzenia
– tła zdjęciowe do wyboru
– zabawne rekwizyty
– branding zdjęć
– personalizacja ekranu fotobudki
– zdjęcia w wersji elektronicznej do pobrania ze strony internetowej

Opcje dodatkowe:
– dodatkowe 30 min – 150 zł
– księga gości/album – w zależności od konfiguracji, 150-300 zł
– dedykowane tło zdjęciowe z projektem i wydrukiem – od 600 zł

 

Kontakt:
tel. 696 919 985